tisdag 12 juli 2011

Färgnyanser

 Tänka sig vad nyanserna på färg proverna och det verkliga resultatet kan vara olika! Vi kikade så noga i butik, även med hjälp ifrån personal, på färg och tapet... Men jag tror ändå att det blir en "stor" skillnad mellan nyanserna. MEN, det blir kanon snyggt på panelen, så jag är nöjd med färgen ändå! Krita heter nyansen, så den är vit, men lite åt det gråa hållet. Valde en gråare nyans till taklister, och det lutar även åt att det blir den färgen på listen ovanför bröstpanelen i köket också, så det blir lite lite skillnad. Jaja, blir det inte alls bra i slutändan får jag väl helt enkelt måla om!

Vi har nyss varit i Säterdalen med mor & far min, på tisdagsträff med loppis och massa fin bilar :) Blev även släktträff, då större delen av släkten på mammas sida var där! Dock var allt jag var intresserad av på loppisen tok dyrt, så jag köpte inget alls denna gång! Hamburgare med bröd var det jag handlade, och gott var det ;) Likaså mormors fika vi fick! 

 Nu ska vi äta glass och hallon! Sambon och min bror trimmade bort en hel del på gården idag, så nu vet jag att jag även har gula hallon! Och ännu fler röda fanns det även ;) 

 Hoppas ni alla haft en fin dag ♥

1 kommentar:

Margareta sa...

Det är bara arbete i 2 veckor till sen får jag min efterlängtade semester

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...