torsdag 14 juli 2011

Morgonprommis

Idag har vi vart duktiga! Har i flera dagar sagt att vi ska ut och gå, och först idag blev det av! Riktigt skönt att gå en prommis innan frukosten :) Och kanon väder har vi dessutom! Så från och med idag, varje morgon vid halv 9 ska vi ut och gå!

Eftersom älsklingen ska köra hö idag (förmodligen) så avvaktar vi med tapetseringen tills imorgon! Så jag passade på att fixa lite annat igår kväll, samt att jag var ute och njöt lite, istället för att måla klart. Så jag ska måla även idag ;) Men nu ska det vara det sista jag målar, sen tänker jag anse mig som klar :) 
Snart kan vi med andra ord börja komma i ordning i köket/hallen och ja, hela nedervåningen! Det kommer även bli bättre på övervåningen, eftersom matsalsmöblerna står där och tar plats. Sen har älsklingen även en massa jobb med att dra om elen, och det är en hel del med det också. Vi har nog inte ett endaste uttag i hela köket/hallen nu så...

 Dags att sätta i gång med målningen! Ska börja måla mina blivande speglar ute först, så dom blir klara :) 

 Hur har ni andra det i sommarvädret? Semester eller jobbar ni? 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...