måndag 17 oktober 2011

Farligt, farligt!

 Att kika i panduros katalog! Oooh va mycket jag vill ha! Börjar få rejäl pyssel abstinens nu kan jag lova... 
 Dels funderar jag skarpt på att beställa ett startkit till scrapbooking och sen har jag lite målarprojekt jag tänkt ta mig an.. Ovanligt att jag ska måla va? Haha!

Det finns så mycket jag skulle vilja beställa och pyssla med, tar med mig katalogen till jobbet och kikar igenom en gång till så blir det nog en beställning sen :)


Försökte beställa en ny mobil via abonnemanget idag, men se det gick då inte!
Får stå ut med min skrutt tills jag känner att jag har råd att köpa mig en ny helt enkelt...

 Nej dags för lunch och sen en eftermiddag på jobbet! 

 Hoppas ni alla får en fin måndag ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...