tisdag 18 oktober 2011

Höstrusk!

 Idag är det verkligen ett riktigt höstrusk väder ute! Blåser och regnar mest hela tiden.. Och grått är det, är så mörkt inne att jag lär ha alla lampor tända för att se vad jag håller på med, usch för mörker. 

 Så klart började det regna precis i tid för min promenad i morse, som vanligt! Brukar ha en förmåga att alltid gå ut när det börjar regna, men det är bara att bita i det sura äpplet och ta sig ut. Idag blev det en kort vända på endast 30 min, men det är bättre än inget! Tog mig i kragen och körde lite styrka hemma sen, så det lär väl kännas i kroppen imorgon misstänker jag :)

 Har även skickat iväg en beställning till panduro nu också! Så nu kryper det i pysselfingrarna ännu mer och jag längtar verkligen efter att det där paketet ska komma hem! Blev bland annat ett startkit för scrapbooking! Var ju iväg och testade på det i våras och tyckte det var skoj, så nu ska jag iväg om nån vecka och testa igen. Denna gången blir det med lite mer saker och dessutom har jag lite koll på hur dom andra gör. 
 Brukar alltid knåpa ihop julkorten jag skickar själv, så snart ska det börja förberedas inför det också. 

 Men nu har jag inte tid med datorn nå mer, dags att äta lunch och sen åka till jobbet för den sista eftermiddagen för denna skiftvända, skööönt! 

 ♥

Ha en toppen dag!

1 kommentar:

Miruschka sa...

Då har vi samma lika väder, men jag hann iaf ta min promenad utan att det regnade;)
Scrap booking har jag provat på i liten skala, men det är inget för mig. Jag är ju inte heller SÅ himla pysslig av mig!
Skönt med ledighet snart:)
Kram♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...