lördag 25 februari 2012

Glasburkar

Fina glasburkar som jag fick ifrån min mamma! Dom kommer nog hamna ute i pysselrummet allihopa.

Redan lördag igen, vart tar veckorna vägen? Märks att jag inte alls hinner lika mycket nu, som när jag gick skift.. Blev extra jobb hela helgen dessutom, eftermiddags skift, så ingen ledighet här inte! 

Har hängt upp gardinstänger, gardiner och ett draperi i pysselrummet, och väntar fortfarande på att elektrikern ska stöka klart med de sista el-jobben innan jag kan flytta in. Men allt annat än sin sambo och hennes önskan går visst före för honom.. Jaja, jag ser ett slut på den renoveringen i alla fall :) 

Men nu ska jag ta på mig en jacka och gå ut i vårsolen en snabbvända innan det är dags att åka mot jobbet och pizzalördagen :) 

Hoppas ni har en mysig helg allihopa! 

 Kram Amanda


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...