torsdag 1 mars 2012

Första mars!

 Galet vad veckorna springer iväg, det är redan mars! Och vårsolen visar sin bästa sida, underbart :) 
Känns som att jag inte alls hinner med datorn nu mera. Dagtidsjobb är krävande! Men idag börjar jag upplärningen på ännu en ny maskin, den jag fick förlängt på. Så nu väntas varannan vecka förmiddags jobb, och varannan vecka eftermiddags jobb. Jaja, bara att gilla läget! Helst vill jag tillbaks till mitt gamla skift, men det är bara att vänta in nån ledig tjänst. 

 Pysselrummet är äntligen klart!! Och alla saker är inflyttade :) På lördag får jag förhoppningsvis elen inkopplad också. Med detta så blev även "kontoret" tomt och i ordning. Nu vill jag bara renovera det också, men det får duga så länge. 

 Nu ska jag ta en dusch, hänga tvätt och få i mig lite att äta innan jag ska åka till tippen och sen vidare till jobbet. 
Återkommer med lite vårkänslor imorgon :) 

1 kommentar:

Miruschka sa...

Snart får vi väl se bilder på det färdiga pysselrummet;)?
Kram♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...