måndag 6 februari 2012

Min helg!

Äntligen har vi rinnande vatten igen, lyxigt! 
 Blir till att isolera lite till sommaren, ännu mer som måste göras.

 Min helg började med ca 5 timmars sömn efter nattskiftet, sen var det bara upp och fixa till mig innan en jobbarkompis kom och hämtade upp mig. 
Fyllde bilen med fler ifrån skiftlaget sen åkte vi och testade på curling! 


Riktigt kul och ganska så svårt. Ett par vurpor lyckades jag med i alla fall :) 
Mitt lag vann ganska stort, trots låga poäng! 

 Efter det åkte vi tillbaka mot Avesta där middag väntade! 
 När vi beställde maten fick jag veta att dom andra skulle bjuda mig på det, så tack för det! 
Åt supergod mat och hade det supertrevligt hela kvällen! 
 Efter middagen blev vi kvar till stängning och hann få i oss en hel del dryck!
 En kanon kväll som verkligen kändes välbehövlig :) 

 Efter att ha skjutsat hem en massa folk så kom jag hem och sov typ 2 timmar, sen var det bara att upp och hoppa innan vi skulle åka till syster i Oslo på kalas :) 
 Sov nån timme i bilen, men på tok för lite, så var skapligt trött. Tur var så blev jag inge bakis, skönt!
 Väl framme hos syster blev det bara att slöa i soffan och äta god mat :) 

Syster bor i källaren på detta hus!

När vi vaknade i går hade det kommit i alla fall 1 dm snö, så det blev snöskottning innan vi tog oss därifrån. Tog en tur runt lyxön hon bor på för att kika in lite hus och sen åt vi lite innan det var dags att åka hem.
 Så det blev ganska mycket bilåkning i helgen! 

 Haft en slitsam men ändå en kanon helg :) 
 Tack alla inblandade! 

 Nu är det bara att återgå till vardagen genom att lyssna på ljudbok, måla och hålla tummarna! 

 Hoppas ni alla får en fin måndag! 

Kram från mig

1 kommentar:

Miruschka sa...

Vilket läckert hus hon bor i!!
Hoppas det går bra med målningen för dig:)
Kram♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...