onsdag 8 februari 2012

Nya möjligheter!


Tur man har jobbarkompisar som har småbarn, då kan man tigga åt sig några barnmatsburkar! 
Dessutom var jag in på panduro igår och köpte 2 olika "Tilda" tyger, såå fina tyger det finns i den serien! Och även satinband i en ljusrosa nyans.



 Och detta blev resultatet!
Vad tycks?
Ska såklart ha dessa i pysselrummet med en massa små saker i.


Men nu till de nya möjligheterna! 
Som jag tidigare skrivit så skulle jag bara ha jobbat till och med söndag denna vecka..
MEN igår fick jag veta att jag blir kvar!! 
Sån underbar känsla att slippa bry mig mer om den saken!

Blir en annan skiftgång och även en annan maskin än tidigare, men det är ett jobb i alla fall. 
Kändes lite motigt när jag inte blir kvar med mina underbara kollegor på skiftlaget, men dom kommer jag träffa ändå, och så strävar jag efter att komma tillbaka till skiftlaget!

 En annan tråkig sak var att jag inte fick det jobbet jag ville ha, men jaja, man får inte allt här i världen. 

Jag ska dock inte börja på min nya maskin förens närmare våren, så fram tills dess ska jag hoppa mellan olika maskiner och lära mig fler än vad jag redan nu kan. Och jag ska även få introduktion på den maskinen jag vill jobba med :):) 

I det stora hela så kommer jag få fler erfarenheten och därmed öppnas nya dörrar och nya möjligheter! 

Behöver jag skriva att jag är glad och lättad??


Var helt klart värd en bukett med tulpaner! 

Men nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna, sängen väntar strax! 

 Kramar ifrån mig ♥

2 kommentarer:

Miruschka sa...

Men grattis, så härligt att allt ordnade upp sig:)
Kram♥

Anonym sa...

Grattis!! Va skönt att det löst sig!! kram Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...