torsdag 24 mars 2011

En totaldäckad dag

 Blev en halv lugn natt på jobbet med någon timmes stillestånd. Perfekt för att vila lite, precis vad som behövdes med huvudvärken jag hade då. Sen blev sömnen helt förstörd på förmiddagen tack vare att det blåste galet mycket ute! Vi har dessutom en plåt som sitter lös på taket som slår som bara den när det blåser! Det han jag bli vansinnig på.. Vi 12 tiden gav jag upp, då gick det inte längre.. Och huvudvärken var 10 ggr värre idag än den var igår. Så idag blev det inte många knop gjorda. Jag har tvättat klart allt nu äntligen, så det blev 2 tvättar idag. Sen har jag legat i soffan och kikat film :) Skulle ta igen några program på tv som jag missat, men ingen av play kanalerna har fingerat denna vecka, och nu verkar vi har ännu mer krångel med internet, så det blev inte så. Efter en film totaldäckade jag och sov i några timmar! Sen har jag vart lite piggare, men inte helt bra. Så vi får se hur denna natten blir på jobbet. Är i vilket fall som helst långledig efter detta skift!

 Ska fixa en nattmacka nu sen åka iväg till jobbet.
Hoppas ni alla haft en toppen dag!

 Kram från mig!

Skulle bjuda på en bild, men eftersom jag lånar internet ifrån sambons telefon så fungerade det inte..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...