onsdag 23 mars 2011

Huvudvärken tar över

 Tänkte vara flitig med kameran och visa bilder på loppisfynden och lite mer, men dessvärre strejkar min kropp och jag har den jobbigaste huvudvärken på länge! Det var längesen ingenting hjälpte.
 Hittade det jag skulle i Avesta utan större ansträngning på shopping fronten. Skönt att ha det avklarat :) På loppisen var det som vanlig massor med folk, och jag hittade det jag skulle även där! Och bilen gick igenom besiktningen med blankt papper, skönt.

 Nu ska jag lägga mig ner i soffan och sova nån timme innan det är dags för natt jobb. Hoppas verkligen att huvudvärken släpper snart. Återkommer imorgon med bilder :)

 Dessutom har min underbara vän äntligen hittat hem från semestern! <3

1 kommentar:

Stina sa...

Hoppas att du mår bättre idag du söta.:) Kram stina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...