lördag 26 mars 2011

Shopping dag

Ett taggigt hjärta vid ytterdörren


Idag bär det av ner till Västerås för lite shopping och för att börja kika tapeter, färg och dyl tills den ev flytten till sommaren :) Lika bra att börja i tid så jag hinner bearbeta sambon tillräckligt för att få min vilja igenom! Haha, riktigt så illa är det inte. Han har i ett svagt ögonblick sagt att jag får göra i stort sett som jag vill med inredningen, eftersom jag är mer intresserad av det än honom ;) Men det är ju VÅRAT hus, så det är klart han ska få säga sitt också.
 Men det är ju hela huset vi ska renovera, så det är lika bra att börja kika i tid vad vi vill ha, och hur vi vill göra. Synd bara att vi inte har sten koll på alla ytor i huset än. Inte jag i alla fall.. Är inte så bara att ta över en släkt gård. Jaja, vi ska kika vad vi vill ha i alla fall :)

 Ska strax hämta bästa E som äntligen hittar hem ifrån Malaysia! Så får jag nån som står på min sida med mig ;) Till kvällen ska hon och  jag ta oss ut på krogen nånstans, kvalitets dag med en av dom bästa kallas det!

 Nu måste jag tydligen snabba mig lite säger sambon. Jaja, bara att sätta fart! Några bilder hann jag fixa till innan han började stressa på mig.



Lite smått ledsna tulpaner... Dags att köpa nya idag tror jag! 



Däremot har jag lyckats få liv i murgrönan jag trodde jag dödat helt! Men nu växer den så det knakar. En väldigt tålig variant detta, så i sommar får den flytta ut :)

 Nej nu tjatas det här, dags att åka!

Ha en toppen dag alla!

1 kommentar:

Emmi sa...

Har saknat dig så puman! Kom nu så jag får krama dig!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...