onsdag 23 mars 2011

Soliga onsdag

 Vilket underbart väder att vakna till! :) Vaknade till vid 7 tiden även idag, undrar varför...? Men somnade om tills klockan vart 8 och alarmet ringde. Dock resulterade det i att jag är trött och har huvudvärk! Jaja, det ordnar nog upp sig under dagen!


 Ska strax ta mig en dusch sen bär det av ner till Avesta. Känns som om jag nyss kom därifrån i och med att jag jobbar där nere ;) Idag är det i alla fall dags att besikta bilen. Ska nog inte vara några problem. Ska passa på att kika i lite affärer när jag är där, har en present att fixa innan helgen. Sen skadar det aldrig att planera lite inför framtiden ;) Så hoppas jag på nått loppis besök också!

 Eftermiddagen hoppas jag blir lika solig som det är nu, så jag får fram fräknarna ännu mer :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...