torsdag 12 januari 2012

Tröttmössa



Renoveringen går framåt! Nu är allt utom lite i taket slipat så sen återstår bara städning innan målning!
Åkte på att skrapa färg på skåpluckor och lådor då färgen inte gick att slipa av. Bättre förutsättningar när jag väl ska måla sen visserligen :)



Just nu går ögonen i kors på mig! 

Att utesluta kolhydrater och försöka sig på att orka i normal takt är tufft. 
Men det går om man är lite envis ;) 
-2 kg sen i måndags (minst)

 Hade som plan att börja träna denna vecka, men se det får jag ta mig an nästa vecka istället. Då kanske kroppen har vant sig med mina påhitt! 
Imorgon blir det i alla fall en promenad med bästa sällskapet, underbart! 

Nu ska jag kika klart på Biggest loser! 
Tänk om man ändå hade en personlig tränare... 

 ♥

2 kommentarer:

Mycket annat & lite betong sa...

Skönt när allt tråkigt underarbete är klart!
Har du bestämt dig för grått eller blir det någon annan färg? Grått låter fint tycker jag.

Det ska bli roligt att se fortsättning på ditt pysselrum!

Agneta

Anonym sa...

Hej,
vad skönt att allt tråkigt förarbete är klart. Det roligaste är just att måla färgen som ska sitta (det är då man kan börja föreställa sig hur det ska bli).

Behöver du fråga någon om råd eller få inpiration är Byggla optimalt. Jag jobbar där och vet en hel del bygglare som just målar och fixar hemma. Behöver du hjälp med att välja färg eller fråga varför det inte gick att slipa så kan du starta en tråd! Om du mailar mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer om både Byggla om om det lilla tacket jag har att erbjuda :)
Lycka till med projektet!
Mvh
Vendela på Byggla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...